torsdag, juli 24, 2008

Dags för sol och bad!

Idag kom mamma och pappa hem en snabbis! Det var väldigt kul att träffa dom igen :)
Har inte sett dom på flera veckor eftersom dom bosätter sig på landet under deras semester.
När dom kom hem så började jag tjata om att jag ville ha en pool och vips så var pappa iväg och hämtade en ENORM plastpool till mig :D
Jag blev överlycklig! Nu kan jag sola och bada :)
Poolen är fan gigantisk om man tänker hur små plastpoolar brukar vara, den här rymmer över 2000 liter vatten.
Så nu sitter jag ute med min laptop och väntar på att vattnet ska fyllas på. Lär fan ta mer än 1 timme.. sen ska jag sola och bada hela helgen för då har vattnet hunnit bli riktigt varmt och skönt!
Idag ska jag träna och sen efter det ska jag träffa Jossan. Var ett bra tag sen nu!
Men jag kan inte vara med henne allt för länge för imorgon ska jag jobba.. och på lördag med..
Men men.. då får man dagarna att gå på ett annat sätt!
Jag längtar till Göteborg!!! Fan det kommer vara underbart att gå på Liseberg igen :) Har inte varit där sen jag var liten.
Måste sola och bada innan så jag är lite sommarfräsh ;) .. måste ju hålla Sthlms ryktet på topp!
Haha!

Inga kommentarer: