tisdag, juli 08, 2008

Imorgon är det onsdag.

Och det betyder att jag ska sätta igång med mitt liv igen.. på mitt sätt!
Jag mår fruktansvärt dåligt nu efter 1 veckas "njutande" .. så nu vill jag njuta på mitt sätt och må bra i mig själv.
Jag skiter i om ni tycker att jag är dum i huvudet! Jag skiter i om ni inte fattar vad jag menar med att JAG njuter av det! Det gör jag.. det finns ingen bättre känsla än att gå och lägga sig och veta att den där dagen lyckades jag med det jag ville lyckas med.
Jag mår dåligt NU och inte DÅ!
Klarar inte av att se på mig själv nu.. jag tänker inte titta på min kropp på minst 1 vecka och vågen ska vi inte ens tala om.
Förlåt att jag skriver ut vad jag känner just nu men jag känner mig så ensam och ledsen just nu och jag orkar inte ta det med någon annan än att skriva av det för mig själv.
Vill inte höra några uppmuntrande ord från någon för jag ser hur det ser ut själv. Jag vet och ni vill bara uppmuntra mig till falska förhoppningar eller något. Förlåt förlåt förlåt men det är så det känns för mig just nu!
Jag måste komma ner. Jag bara måste!

Inga kommentarer: