måndag, juli 28, 2008

Förlåt och tack.

Ville bara säga förlåt till mina vänner.
Jag är väldigt tråkig att vara med ibland, jag vet!
Jag säger ingenting och jag orkar inte ens låtsas vara glad men jag vill att ni ska veta att jag älskar er och uppskattar er så himla mkt.
Ibland flyter jag in i mina tankar och blir väldigt frånvarande och jag vill att ni ska förstå att det har inte med er att göra när jag är så instängd.
Det har med mig själv att göra och vissa dagar, vissa stunder kan se ut så här och jag orkar inte göra något åt det.
Ibland går det över och jag är social igen men ibland håller det i sig.
Vill bara säga tack för att ni står ut med mig ändå.
Trots än att ni inte förstår!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet och jag förstår, men jag önskar att gamla Anki kom tillbaka som alltid hade ett leende på läpparna, saknar det.
Finns alltid här det vet du, om du vill sitta tyst sitter jag mer än gärna tyst brevid dig.
Du är underbar, alltid hur du än är och jag känner alltid samma kärlek till dig.
/Din Mickan

Anki sa...

Fan vad jag älskar dig! Jag saknar också mitt leende.. jag saknar att skratta sådär hjärtligt som vi alltid gjorde förut.
Längtar så mkt till Göteborg, ska bli underbart att åka bort med dig älskade. Du är mitt allt, du måste veta det fast än att jag ibland misslyckas med att visa det. Tack för att du alltid finns där för mig. Din Anki!