onsdag, juli 23, 2008

Jag är himla picknick sugen idag!

Gud vad sugen jag blev på att ha lite picknick ikväll.
Jag skrev ett litet mail till Mickan angående det men jag vet inte om hon har tid och lust.. hoppas, hoppas, hoppas!
Vore så mys att efter träningen gå och köpa lite jordgubbar, körsbär, naturgodis och något annat kul och sätta oss på vårat berg och njuta.
Mys på hög nivå!
Idag har jag ingenting alls att göra.. allt som jag kan tänka mig är inte så lockande så jag vettefan..
Vill bara att klockan ska bli halv 6 för då får jag träffa Mickan och sen åka iväg och träna. Skönt som fan!
Måste bli fit inför nästa helg för då kommer det bli en hel del unnandes.
Vore kul om man kunde känna sig värdig det då!
Jaa, här kan jag ju inte sitta och skriva massa strunt. Jag ska nog ge mig ut på tomten med en bok och ett glas saft!
Haha, det låter fan som om jag är 38 år och precis fått en veckas ledighet från mitt vardagliga slit.. hmm, kanske lite så jag känner mig?!

Inga kommentarer: