tisdag, juli 08, 2008

Du får väl ta att du torskar för fan!!

Nu är jag hemma och sliten som fan igen!
Aldrig en lugn stund :)
Kom hem från Arvikafestivalen i söndagskväll.. fan i helvete vad kul vi hade!
Längtar tillbaka som fan till allting.. och det bästa med allt var att vi hade sånt djävla guld väder att det är sjukt. Det var som att vara utomlands!
Bilder kan ni kika på i min Facebook :)
I söndags när jag kom hem däckade jag i min säng på en gång och igår firade vi min födelsedag i efterskott och sen blev det krogen!
Så idag är jag bakfull, trött, sjuk och sliiiten som faan.. men men, jag får väl ta att jag torskar för fan!!
Haha..
Jag orkar inte skriva så mkt nu, ska ladda ner en film och åka och köpa lite godis och lägga mig i sängen.
Imorgon och på lördag ska jag jobba men annars är jag ledig vilket är guld!
By the way, ska vi hångle?

Inga kommentarer: