måndag, maj 05, 2008

Vardagen är hemsk!

Och nu blev den precis ännu värre.. inte nog med att jag redan hade PMS, när jag precis hade skrivit klart mitt inlägg och skulle publicera det så stänger självklart min dator ner allt. FUCK!! Det är nog inte min dag idag helt enkelt.. men det är väl bara att ta 3 djupa andetag och skriva om skiten..

Dagen började med att jag försov mig och eftersom att jag redan hade försovit mig så drog jag ut på det lite till. Mamma fick skrika på mig 4 gånger innan jag ens började fundera på att krypa ut ur täcket. Segade väldigt mkt men efter 1 timme satt jag mig i bilen och körde till skolan.
I skolan hade jag en lektion och efter den håltimme i flera timmar och eftersom jag alltid vill vara sysselsatt så drog jag med mig Jossan och Vicki till Hector och bokade ny tattuerings tid :)
Typiskt mig. Har jag ingenting att göra så hittar jag alltid på något sånt där!
Men nu har jag iaf tid för att göra klart min tattuering på revbenen samt tid för att göra två döskalle körsbär på halsen :D raoow.. kommer bli G R Y M T!!!!
Efter skolan så har jag träffat Mickan och gått på ett värdelöst träningspass vilket gjorde att humöret sjönk rejält, inte pga Mickan alltså :P
Men trött - PMS - och ett dåligt träningspass sätter inte direkt en guldkant på tillvaron.
Jag vill ha helg nu, eller rättare sagt så vill jag ha lördag!! Ska ut på Harry B James med Mickan då och supa järnet <3>
Men men :) jag längtar som faaan!!
Imorgon är jag ledigt och på onsdag också, skulle ringa Hector imorgon runt 12 tiden och kolla om han kunde trycka in mig redan imorgon :) det vore guldvärt!! Skulle älska honom för alltid.. haha!!
Nä nu ska jag dö lite här framför datorn för att senare dö lite i sängen.
HALLELUJA FÖR VARDAGEN!!!

Inga kommentarer: