söndag, maj 11, 2008

Akta så du inte får en giraff i ögat Mickan!

God morgon klockan halv 5! Jag är med Mickan och vi är inte så nyktra än så länge vid det här laget. Igår var vi ute på krogen och sedan fyllekäkade vi en hamburgare var, vi köpte dom innan vi åkte till krogen och dom var rejält stora. Allmänt kallat typ troopie burgare tror jag :)
Vi var som sagt på krogen, på Harry B James och där hade vi kul.
Eller inte.... jag minnns inte och Mickan minns inte heller. tyvärr!
Så jag kan inte bjuda på så mycket snuskiga detaljer mer än att vi nu ifrågasätter våran sexualite!
Ehm.. idag somnade vi klockan 8 ungefär och vid 11 vaknade vi. Mickan kröp långsamt över hit på slitna ben och håliga strumpbyxor medans jag ålade mig fram längst trottarkanten i brutet ledband och trasgia skor. Vi var nog en rolig syn denna morgon!
När vi kom tillbaka till mitt hus gjorde vi rostmackor med sylt och annanas juoice som förresten smakade pina colada.. vi gjorde nämligen pina colada igår men grabbarna tyckte det såg ut som saften som kommer från toalett borsten! Haha.. bajs och laxermedel!
En annan viktig sak att skriva ner och berätta om är att om ni hittar spermafläckar i poolen så är det bara Matte som har pruttat! Ingen skada skedd.. vid överdosering så kontakta gärna polisen. Det gjorde Mickan igår, jag råkade nämligen döda Albert, en fluga. Vi ringde både polis och ambulans men ingen tog oss på allvar så vi tog saken i egna händer och gav honom mun mot mun metoden men då råkade vi blåsa för mycket luft på honom så han blev mos. Mickan önskade då honom en trevlig sista flygtur och mördade sedans hans brorsa!
Eh till lite allvarligare saker, idag väntar Illen. Och sedan är det Ekis tur att få besök. Vi har nämligen redan varit hos Loffe så Ekis väntar spritt språngande naken på oss.
Det ska bli skönt. Att träffa Ekis! Ekis är en kille som är bra. Ekis är en kille som är konstig. Ekis är Ekis.
Nu är detta inlägg väldigt lärorikt och innehållsfullt så jag hoppas att ni fick ut mycket av att läsa det. Om inte, ta laxermedel! Jag och Mickan önskar er alla en fortsatt trevlig kväll och god jul.

Glöm inte att ta alla viktiga beslut efter du har knullat!!

Inga kommentarer: