onsdag, maj 07, 2008

Underbara kväll!

Idag har varit en skön och lugn dag :) .. hjälpte mormor lite ute i trädgården under dagen och sen gick jag och köpte jordgubbar och naturgodis. Jättegott!
Vid halv 7 tränade jag fastän att jag var otroligt otaggad och sen har jag spenderat denna underbara kväll med min älskade Mikaela Sjöö!
Imorgon är det torsdag och det betyder att det är en dag närmare lördagen.. längtar så djävla mkt! Jag och Mickan ska köra som aldrig förr :D ..
Har planerat hela dagen och det kommer bli underbart mys och på kvällen ska vi bli underbart fulla :D haha!
Vill inte ens veta vad vi kommer få för oss att göra men kul kommer det bli och på söndagen kan vi säkert garva åt oss själva medans vi trycker i oss bakismat och mår allmänt skit :)
Jag gillar helger!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du gillar helger- jag gillar dig!
/din mickan