måndag, maj 26, 2008

Normal?

Fan vad jag saknar mitt gamla liv.. jag vill vara normal igen.
Jag hatar mitt djävla liv, hatar, hatar, hatar!!!
Sitter här med en fet djävla ångest och vet inte vart jag ska ta vägen.. det finns inget slut på det här.
Är så trött på allt, så fruktansvärt trött.
Varför blir det alltid såhär? Jag har försökt, har försökt hela helgen men det går inte. Det är meningslöst jag faller alltid tillbaka!
Jag vill inte ha hjälp, jag vill bara bli normal. Jag vill vara som alla ni andra.
Jag är så djävla trött på att känna mig onormal, äcklig och fet. Jag orkar inte med allas blickar.. jag blir dömd hela tiden. Vart jag än går.. FAN!
Tårarna rinner nu och det var längesen jag grät. Jag kan inte gråta längre, men nu går det.. det är skönt som fan. Men jag vet inte vem som kan trösta mig. Jag vill vara liten igen, jag vill börja om.. hur ska jag ta mig ur den här skiten?
Jag orkar inte ens försöka, min rädsla är för stor!!!!
I don't really mind if I just fade away..
JAG HATAR ALLT MED MITT LIV OCH MED MIG SJÄLV!
Jag orkar inte låtsas må bra längre, jag orkar inte.... jag har ett djävla helvete som jag inte kan ta mig ur.
Klarar inte av det här. Jag måste ha luft..........

Inga kommentarer: