måndag, maj 26, 2008

Jag orkar inte längre..

Jag är värdelös som vän.. jag är värdelös som allt!
Fan förlåt för allt. Snälla förlåt mig?!!!!!!!!!
Jag vet inte vad som händer med mig nu, jag orkar bara inte längre.
Jag orkar inte bära på min hemlighet en sekund till.. jag vill bara leva ett normalt liv där folk älskar mig för den jag är. Där jag slipper såra alla jag älskar hela tiden!
Jag är en hemsk människa som gör så här mot er alla och jag förtjänar ingenting just nu.
Jag måste härifrån. Vart ska jag ta vägen!?!?
Klarar inte av att se på mig själv längre.. jag klarar inte av någonting..
Varför hamnade JAG i den här skiten? Varför!?!? Jag var lycklig med mitt liv, med mig själv och med allt.. VARFÖR!?!!!!!!!!!
Jag fattar ingenting... jag fattar inte hur jag lyckades med att misslyckas!!!!!!!!!!
Jag är värdelös. Så djävla svag och ynklig. Patetisk!!!!!
Men det har gått för långt nu... för djävla långt och det känns som om jag aldrig kommer kunna bli mig själv igen!!
Vart tog jag vägen?!!!!!!!! Jag vill byta ut hela mig. Vill slänga ur min hjärna och få en ny som inte har alla mina sjuka tankar. Jag vill få en ny kropp som jag kan se på med normala ögon.. jag vill inte se mig så här!!!!! Jag mår så djävla dåligt av det.
Jag vill inte vara den jag är just nu. Jag vill vara en person som lever ett lycklig liv.
När ska jag kunna göra det?!?! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄR?!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var försiktig, du har mitt hjärta i din hand.
/Din Mikaela