torsdag, maj 01, 2008

Erotikmässan.

Ikväll bär det av till erotikmässan på ladies night med Mickan <3
Ser fram emot det som fan :) kommer bli ruskigt roligt. Få se lite snygga hunkar som klär av sig och shoppa ett ton med roliga leksaker, raooww!!
Nu är det bara 1 månad kvar tills jag tar studenten. En månad?! Kändes som om jag aldrig skulle få ta studenten och nu är det 1 månad kvar. Shit.. vad ska jag göra med mitt liv sen då?
Känner jag mig rätt kommer jag bara slappa och leva på sparade pengar, haha illa men ändå rätt så kul :) ..
Nu ska jag snart iväg till gymmet och kompensera lite för den hårda helgen, skivan och valborg. Borde fan stå där i 8 timmar för att ens få bort en tiondel av allt :) livet är fan hårt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar digJag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.. ville bara påminna dig om att JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!
/Din, bara din bästa vän Mikaela