måndag, maj 12, 2008

Seg måndag.

Idag är jag som ett levande lik.. trodde att bakfyllan kom igår kväll men icke, den kom fan idag och allt vad den bär med sig!
Hemskt. Fick genomlida hela två lektioner i skolan idag när jag egentligen bara ville hem och lägga mig i sängen och glo på en dålig film.
Det sjukaste med den här dagen är att det helt plötsligt har gått från en skön maj månad till en kall november dag.. hur fan gick det till?
Har tillochmed mössa på mig idag :O
Klockan är nu snart sju och vid åtta är det träning som gäller.. jag är sjukligt otaggad men jag måste eftersom det inte blir någon träning imorgon.
Ska jobba för första gången i hela mitt djävla liv! Jag vet inte ens hur man gör?
Haha, får se hur det går!
Måndag, måndag, måndag.. ge mig fredag! .. Är så trött på dessa vardagar så jag vet inte ens vad jag ska ta mig till. Samma sak vecka in och vecka ut.. det finns bara några små ljuspunkter i vardagen och det är att träffa Mickan bland annat. Nog fan för att jag gör det på helger också :)
Nä nu ska jag sluta babbla på en massa strunt och joina Mickan på att sega!

Inga kommentarer: