onsdag, februari 06, 2008

When the sun goes down.

Idag är jag verkligen trött, men trots det kunde jag inte sova imorse. Drygt som fan!
Har precis käkat frukost nu och ska snart åka iväg till Betty och jobba på vårat projektarbete.. usch usch usch så tråkigt men det måste tyvärr göras.
Måste hämta en bok från skolan också, har fan prov imorgon så det blir till att plugga hela kvällen idag.
Snart är det helg igen men den här helgen blir väldigt tom.. ingen Peter!
Vet inte alls vad jag ska göra.. måste jobba iaf, så mkt vet jag än så länge..

På måndag åker jag ner till min plutt och stannar där i 2 veckor :) bäst, bäst, bäst!!!
Sen är det sportlov och då har min älskling tagit ledigt! :) Får se vad vi hittar på då.
Vi pratade om en sista minuten men om det inte blir så kanske vi skulle kunna åka ut till landet eller något.. vore så mysigt.
Sen veckan efter det åker mamma och pappa iväg till Alperna och då är jag alldels ensam hemma i mitt stora hus.. kul! Jag som är mörkrädd. Ska tvinga hit Mickan och Jossan och tvinga dom att sova kvar..
I'm such a chicken!

Inga kommentarer: