måndag, februari 18, 2008

I knock my dick into the dirt.

Satt precis och läste gamla inlägg och upptäckte att jag skrev fan så mycket roligare förut.
Ska försöka få igång mitt skrivandes igen och inte bara ordbajsa.
Har ju fan inget vettigt eller roligt att skriva om nu för tiden! Eller ja, jag kanske tycker det är kul men frågan är om det är så kul att läsa om. Bla bla.. skärpning!
Kan vara en annan sak också, det är vinter! Det händer ju så otroligt lite under vintern så det enda jag kan skriva om är mina vardagsaktiviteter så som skola och träning. På sommarn händer det ju grejer bara man vaknar på morgonen. (kanske överdrivet men hey) ..
Ni får helt enkelt hålla er till tåls för den här tiden innan sommaren kommer jag inte ha mycket för mig, bara det vanliga;
skola och träning, träning, träning, träning, träning.. Hylla mitt vardagsliv, kan få vem som helst att hoppa av glädje!! Tjoho!!

Try hard, get barred, get back, write braille, get jailed, jump bail, join the army, if you fail!

En annan sak jag gjorde alldels nyss det var att tänka tillbaka på mina tre Red Hot Chili Peppers konserter! Köpte deras Live DVD från Slane Castle förra veckan och shit, jag fick enorma rysningar i kroppen när jag tittade på den. Tänk om man hade varit där!
Fan vad jag önskar att dom släpper ett nytt album väldigt snart och ger sig ut på världsturné. Jag tänker följa hela djävla turnén, först måste jag bara vinna på lotto eller något.. och om inte, ska jag åtminstonde se dom i alla de länder som är nära.

Let's get soft
Let's get hard
Let's get off in my backyard


Inga kommentarer: