tisdag, februari 12, 2008

Dåligt lokalsinne

Nu är jag nere i Skåne hos min älskling :) har saknat honom så mycket och nu äntligen ska vi få vara med varandra länge igen.
Idag skulle jag ta en morgonpromenad med Stanley och dåligt lokalsinne som jag har så virrade jag bort mig.. efter nästan 2 timmars virrande fick Peter komma och hämta mig :) hehe!
Borde skaffa mig en GPS att ha när jag är ute och går också.
Det känns jobbigt att inte kunna träna nu under dagarna när jag väl har kommit igång, men jag får ta långa promenader och köra styrka själv här hemma. Tänker inte tappa nu!

Mickan! Ring mig när du kan om dagarna. Jag tänker på dig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman, jag saknar dig. det känns konstigt att inte ha dig i vardagslivet. Förlåt att jag inte hört av mig, är så sjukt trött och sover typ hela tiden.
Längtar efter dig <3
/Mickan