tisdag, februari 26, 2008

Uppdatering av blogg :)

Har varit lite dålig på att uppdatera min blogg men nu är jag iaf hemma i Stockholm igen.
Peter är också med, han har tagit 1 vecka ledigt :)
Vi har varit inne i stan och jag shoppade lite grann :) .. köpte mig ett par nya skor igen, en skinnjacka och två par byxor :) .. shopping suget ökar verkligen såhär till våren!
Hittade även världens snyggaste student-skor och klänning som jag bara MÅSTE ha!!
Därför har jag lagt upp lite annonser på blocket, eller ja.. jag har gjort klart dom iaf.. imorgon ska de upp. Så om någon är sugen på märkeskläder som knappt är använda så besök blocket imorgon.
Ska även sälja min balklänning! Hoppas på att få in lite pengar så att jag kan köpa mig klänningen och skorna.. bara de tillsammans går på 5000 kronor så pengar behövs!
Snabba pengar :)

Ikväll ska jag och Peter gå på bio.. vi ska se Cloverfield, hoppas den är bra.
Imorgon eller på torsdag ska vi gå på Cosmonova :) kommer bli as mys!!!
Jag önskar att det alltid kunde vara såhär.. att vi alltid kunde vara med varandra, men det är inte så långt ifrån nu.. ungefär 3 månader, lite mer.. Kärlek!!!!!

Inga kommentarer: