torsdag, februari 21, 2008

What was that promise that you made?

Vardagsproblem har blivit som frukost nu i några dagar, frukost jag inte är speciellt hungrig på!
Vad kan man göra? Säga? Acceptera? Lyssna? Jag vet inte, är så fruktansvärt svårt att lyssna på en person som inte ens kan prata med mig! See my problem..
Nej, idag tänker jag faktiskt inte använda min blogg som andra part.. idag tänker jag sätta mig ner och ta itu med allt. Må det svida, må det göra ont, men allt är bättre än att leva på en dröm!

Så nu tänker jag prata om något roligare. Något som gör att min dag får en liten ljuspunkt i detta mörker. För just nu verkar det som om solförmörkelsen aldrig tar slut!

Igår fick jag ett väldigt trevligt samtal från Dr Martens affären på Gamla Brogatan. De har fått in mina skor, mina Converse!! Finally! Men som vanligt är turen inte på min sida för jag befinner mig i Skåne och kommer inte hem förräns på lördag och då är väl säkert mina skor redan slut, åtminstonde kommer de inte finnas kvar i min storlek. That's my luck!
Jag kommer dö om det händer. Har väntat på de där skorna sen långt innan jul och jag vill så gärna ha dem. Det finns inget bättre än att äntligen få köpa något man så länge har velat ha och väntat på, speciellt inte när det handlar om skor. Skor är min fetisch!
Tänk om man bara hade bott i USA och fått gå runt med skor inomhus också, dream, dream, dream!!!

Så vad ska jag hitta på idag då? Ja, jag tänkte ställa mig här och träna lite... sedan ska jag ta en dusch, slänga mig ner i soffan och dö i några minuter och sedan ska jag ta itu med problem, problem, problem OCH problem!
Tänk om det vore lätt istället, tänk om det vore kul istället.. gah de här negativa tankarna sätter mitt huvud på spel.
1, 2, 3 .... BANG!!!
Mitt huvud går i bitar. Can you fix me?

Inga kommentarer: