onsdag, februari 13, 2008

Bara massa pladder :)

Nu har jag precis kommit hem från en promenad med Peter och Stanley, fy fan vad det är kallt ute!!
Kan det inte ta och bli sommar snart.. haha jag vet, jag tjatar som fan! Men det kan ju inte finnas en enda människa på denna planet som gillar den här djävla kylan!! Sjukligt ju!
Imorgon är det Alla Hjärtans Dag och jag och min älskling ska gå ut på en restaurang och käka.. under dagen ska jag gå på promenad med Stanley och städa.. har råkat blåst ut stearin över hela Peters bord :) hi hi.. så klantigt och så typiskt mig. Så jag får skrubba och försöka få bort stearinet från dukarna.
Sen på fredag ska vi gå och se den nya filmen med Johnny Depp.. hoppas den är grym trots än att han sjunger som en nörd!

Nu ska jag gosa med min Sniffis!!

Inga kommentarer: