tisdag, februari 19, 2008

The city, she loves me.

Idag kom jag hem ifrån Danmark och Bullet For My Valentine.
Konserten var as grym förutom att den var så kort.. men den timmen dom spelade var riktigt bra.
När jag kom hem idag tänkte jag ta mig en liten promenad på runt 40 - 60 min vilket slutade med en promenad betydligt längre.. mitt lokalsinne är verkligen en katastrof!
Jag började med att gå en runda som jag kan men när jag väl kom dit såg jag en annan väg som såg mycket roligare ut och tänkte "äsch, den här är ju inte så svår.. den går ju bara runt den andra rundan".. jo tjena!! Slutade med att jag gick igenom buskar och snår, lera och bäckar, elstängsel och koskit.. tillslut blev jag så frustrerad att jag satt mig mitt i en kohage, tog en cigg och ringde Jossan. Hur fan lyckas jag alltså?
Folk måste trott att jag var helt krokad.. en tjej som springer runt i massa kohagar och kryper igenom elstängsel, good work!!

Den här dagen har inte direkt gått fort och klockan är än så länge bara 7.. hur ska jag få den att gå?!
Juste! Var i Malmö idag och gick runt i lite affärer och ÄNTLIGEN hittade jag ett par snygga vita pumps med hög vitklack! :) I'm so happy!!! :D

Inga kommentarer: