söndag, november 18, 2007

Vi två förevigt Peter!!


Idag kom jag på att det bara var 1 vecka sen min älskling åkte hem.. det känns som om det var minst 3 veckor sen. Jag förstår inte varför tiden ska gå så långsamt när man längtar efter någon!
Det värsta är att jag vet hur det kommer att bli, på onsdag när jag kommer till honom kommer det inte hinna gå mer än 2 timmar och så är det söndag igen! Och då ska jag hem :(
Fan jag går sönder. Jag vill inte vänta längre, jag vill gå ut skolan så vi kan lösa allt det här!
Det är hemskt att inte bara kunna ringa och säga;
- Hej älskling. Vad gör du, kan vi ses?
Bara en sån liten grej. En sån liten grej att kunna ringa dig Peter och fråga om du kan komma och möta mig för att jag inte kan sova. Bara en sån liten grej att kunna få en puss när man behöver det. För just nu behöver jag verkligen en puss från dig, men den är långt bort.. den pussen är 3 dagar och 3 nätter bort från mig.
I need it so badly..

Älskling jag vet inte hur jag ska kunna få dig att förstå att jag är galen i dig. Det är ofattbart hur kär jag är i dig, jag känner inte igen mig själv ens! Du är den enda jag vill ha och så kommer det vara föralltid. Du har tagit mitt hjärta med dig och det enda jag har här hos mig nu är en enorm tomhet och saknad efter dig!
Jag älskar dig. Så djävla mkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling vill inget hällre att det ska vara så men snart snutte så är du här ner i skåne med mig jippi 2 dagar kvar eller 1 ½ kommer bli så skönt att vakna vid din sida igen och pussa på dig älskar dig snutte och dessa timmar kvar gör mig galen !!!