torsdag, november 15, 2007

Barndomsvänner <3

Idag har jag skrattat väldigt mycket och det beror på att jag har fått vara med mitt glädjepaket Mikaela.. <3 jag älskar den tjejen så oerhört mycket!
Tack för dom här 15 åren och jag ser fram emot mer hjärtat mitt.
Du får min värld att fortsätta snurra.
Förutom att vi har skrattat oss igenom hela kvällen så råkade vi hamna bakom en av jordens låååångsamaste filmer! Ovanligt att vi brukar sätta på sega, meningslösa filmer som man bara snackar sig igenom istället :P
Den här var oerhört konstig, Something New tror jag den hette och det var i stort sätt en rasistisk "porr"film.. haha.. Allt gick typ ut på att svarta inte kan bli kära i vita och på att man blir kåt av väldigt konstiga saker.
Men men, vi tog oss igenom den och i slutet så blandade ju dom ihop sig iallafall.. Sick, sick, sick movie!

"Den här halen är djäävligt trapp"

1 kommentar:

Mickan sa...

Fast att vi alltid lyckas se dåliga filmer, göra bort oss för mycket, trigga varandra till att göra hemska saker, äta för mycket onyttigt tillsammans så är du ändå de bästa jag har!
Du och jag lixom min snuttrumpa, så ska det alltid vara.
Jag älskar dig mer än någonsin <3