måndag, november 12, 2007

Prosit?

Nej jag bara måste klaga lite.
Hur kan tiden gå så fruktansvärt långsamt? Klockan var 5 för 3 timmar sen känns det som, men icke, det var bara för 20 minuter sen. Helvete.
Jag förstår inte det där med klockor? Hur kan den gå olika fort beroende på vad man gör. Det är ju sjukt!
Som om den djävlas med en. Spola, spola, spola! När ska dom uppfinna en kontroll till ens liv? Det finns ju alla möjliga kontroller, varför inte en som styr tiden på ens liv?
What are you talkin' about? .. Don't fuckin' know...

Nej men herregud, för all djävla del. 2 minuter!?! Du måste driva med mig.
Jag tänker snart ta saken i mina egna händer, slå mig med mitt baseball trä i huvudet och tuppa av i några timmar. Då skulle iaf tiden gå fort. Empty!
Jaaa.. jag är fylld av ointressanta grejer att skriva ner just nu så jag hoppar den.
Pass. Nästa fråga..

17.25, 17.25, 17.25, 17.25, 17.25, 17.25, 17.25, 17.26 - yeehees!!
Tick tick tick BOOM!
Need back up...

Jag har en förklaring till mitt humör;
jag nös och ingen sa prosit!!

Inga kommentarer: