måndag, november 12, 2007

Ensamt :(

Igår åkte min underbara pojkvän hem till Skåne :(
Efter att ha varit med honom i 2 veckors tid så är jag mer ensam än någonsin just nu!
Det är fruktansvärt.. får hela tiden för mig att du är här hos mig och när jag upptäcker att du inte är det så känner jag mig helt tom!
Klarar mig inte utan dig älskling <3 du är mitt allt!

Idag kommer min fina Mikaela hem iaf :) det känns djävligt skönt.
Har inte träffat henne på en oändlighet och det ska bli underbart att få ha henne i närheten igen!
Det underlättar ensamheten!
Men som vanligt är den människan omöjligt att få tag på så jag får väl bara hoppas på att hon inte glömt av våran PB kväll, för jag behöver henne!! NU!!!

Vad har jag mer att berätta?
Jo i tisdags var vi ju på kryssningen och det var sjukt djävla kul :D jag blev djävla full men inte dåligt full så det var ju as bra :)
Har även vart och sett den där råttfilmen och den var jättebra.. men det bästa var att jag hade min älskling bredvid mig då.. :(
Får stå ut 1 ½ vecka nu tills jag får vara med honom igen. Fuck vad jag hatar att bo 50 mil ifrån dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

I wanna make it whit chu.... lyssnar på den låten nu och ligger i min säng och tänker A det vill jag mest av allt!!! Älskar dig Anki jag vill ha dig här, nu, och föralltid tänker på om jag ska sälja allt skit jag har och flytta..... ja flytta upp till dig älskling men känns som jag sviker mina bröder! går och tänker på det var dag ! saknar min snutte! kyssar

Anki sa...

Älskling precis när jag läste det här så satt jag också och lyssnade på den låten! :) <3 tänker på dig hela djävla tiden!! Det vore underbart om du kunde göra det men jag vet att det är svårt :( .. jag vill också bara flytta, men min dumma skola stoppar mig!! :( Jag älskar dig så djävla sjukt äckligt mycket! DU är MITT allt! Kyssar