onsdag, november 14, 2007

Saknad.

Jag har precis fått reda på en väldigt tragisk nyhet :(
Gumman!! Jag saknar dig!! <3
Jag hoppas att allt ska ordna upp sig och jag vill att du ska veta att jag står alltid vid din sida.
På fredag kommer jag och hälsa på dig där borta, ska bli skönt att få se hur du mår.
Att sånt här ska hända ens nära och kära är ingenting man förväntar sig så jag är väldigt chockad just nu. Jag behöver ju dig här!!
Du är en underbar vän och ingenting ska få hända dig,
det ska jag se till!

Kärlek till dig vännen. Jag älskar dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

naaw va sö du e hjärtat !! Älskar dig av hela mit hjärta, du har ett hjärta av guld!!!! <3

Anki sa...

jag älskar dig så otroligt mkt hjärtat mitt, mer än du någonsin kan tänka dig! du är en av jordens finaste människor och jag skulle aldrig klara mig utan dig. tillsammans tar vi oss igenom det här <3

"låt ingen trycka ner dig, låt ingen djävel komma åt dig. ge mig din packning och jag bär den - för det är du och jag mot världen"