tisdag, november 27, 2007

Hemsk natt!!!!

Usch den här natten har varit hemsk :( .. för det första hade jag jättesvårt att somna eftersom Peter inte låg bredvid mig nu. Men när jag tillslut äntligen somnade så började jag bara drömma massa hemska mardrömmar. Och då menar jag verkligen hemska!!
Den första var en riktig djävla mardröm om min älskling Peter :'( .. när jag vaknade upp av den trodde jag att allt var sant! :( Jag hatar att drömma sånna drömmar.

Den började med att jag satt på en restaurang med min familj och mitt när vi hade som roligast kläcker mamma ur sig att hon har fått reda på att mormor kommer dö inom 2 veckor. Jag blev skit ledsen och sprang därifrån. Sprang till ett hav och satt mig där själv och grät. Sedan gick jag till min skola där jag mötte massa folk som sa att dom skulle festa och eftersom jag var så nere tänkte jag att det är ju skit bra att festa, och då kom Peter in i bilden. Jag ringde honom och frågade om han ville med och det ville han.. jag mötte upp honom och vi pussades och kramades och massa. Sen mötte jag upp 3 gamla vänner från högstadiet som också skulle med och dom hade aldrig träffat Peter förut. Så två av dom gick bakom mig, Peter och den tredje och höll på att viska och fåna sig så jag blängde bak på dom skit argt och när jag sedan tittade fram igen stod Peter och kysste den tredje. Jag blev helt chockad och knuffade bort henne och frågade vafan han höll på med och han svarade att han alltid har hållt på med andra. Han tyckte inte det var någon stor sak eftersom jag inte var speciell alls. Jag skrek åt honom att DRA ÅT HELVETE vilket han gjorde. Jag sprang hem och fantiserade hur han skulle komma efter och be om förlåtelse men jag skulle bara knuffa bort honom och kasta hans saker på honom. Men han kom aldrig :'( han hade redan glömt mig.........

Efter den drömmen hade jag skit svårt att somna om för jag blev så ledsen. Det var fan skit hemskt att se allting så tydligt i drömmen. Bläää mår illa när jag tänker på det.
Min nästa dröm var fan riktigt djävla mongo och jag fattar inte varför jag drömmde den.

Den började med att hela min släkt skulle åka på Finlandsbåtskryssning. Vi hade as trevligt och kul i början tills det började blåsa upp till storm. Båten fick snurra för att ta sig fram för att undvika alla berg och isblock. Men vi var helt lugna. Jag skrattade tillochmed åt att båten snurrade runt för att komma fram och tyckte det var as ballt. Sedan gick jag ut på båten och fram till min mormor och morfar som satt utomhus och tittade på allt kaos. Jag satt mig där med dom och pratade när jag helt plötsligt fick ett SMS från pappa. Allt stod på engelska och han kom fram till mig och asgarvade, har ingen aning om varför. Men då tänkte jag iaf att jag kanske ska sms:a Peter innan vi drunknar och säga att jag älskar honom. Då när jag ska ta upp min mobil gasar båten på som fan och kör igenom värsta minsta kanalen, minsta lilla snurr och vi skulle dö. När båten tar sig ut från kanalen så bildar den vågor höga som hus och en båt blir dränkt av den. Finlandsbåten som vi nu sitter på måste stanna och hjälpa dom två människorna som satt i båten och vi får agera livräddare... sen vaknade jag och tänkte att jag är ju sjuk i huvudet som drömmer sånt här. Men det blev fan ännu konstigare i dröm nummer 3.

Den har jag lite svårare att minnas men den började med att jag skulle åka utomlands med min familj. Vi skulle flyga dit och jag är verkligen livrädd för att flyga. Men vi kom dit iaf och skulle då fixa ett hotell, pappa ville ha det bästa och ingen verkade duga åt honom. Sen hittade han ett hotell som låg på en liten ö i vattnet så man var tvungen att ta en hellikopter över. När vi skulle sätta oss i hellikoptern upptäckte vi att det var min farfar som körde. Jag spände fast mig och var beredd på att dö. Men när vi kom upp i luften var det ganska kul, tills vi började störta. Jag fick panik och skrek och grät men tillslut fick farfar kontroll på den och kunde nödlanda. Jag var så rädd när vi sen stod på marken men jag visste att jag var tvungen att åka igen eftersom vi skulle till hotellet. Jag hoppade motvilligt in och var skit förbannad på allt och alla. Farfar körde vidare nu mot hotellet och när vi kom fram så skulle han landa i vattnet. När han skulle göra det skulle han visa mig en cool sak och gjorde så det blev typ turbulens i hela vattnet och då blev pappa jättebesviken eftersom allt smuts i vattnet revs upp och nu dög inte hotellet åt honom.
Men vi gick in iaf och fram kom hon som jobbade på hotellet. Pappa hade köpt massa ljus till henne och blommor och mamma blev jättesvartsjuk och hade sönder alla. Vi gick sedan till hissen som var lika stor som ett hus. När vi kom upp till våran våning var det typ jordens största smörgåsbord där och mamma sa att dom öser på mat med det man gillar. När vi gick in på rummet så sprang jag till min säng och la mig och började onanera... och då vaknade jag!!

Så stört att man kan drömma så konstiga och verkliga drömmar.

Inga kommentarer: