fredag, november 16, 2007

Lan och Anki fattar noll...

Just nu sitter jag hemma hos Micke och tittar på 4 stycken datanördar!
Jossan, Fredrik, Fredde och Micke... men Jossan är inte en sån expert hon heller..
Som vanligt har jag redan nu kläckt ur mig en dum kommentar som jag alltid gör så fort jag får syn på en dator!
Fredde kom in och bar en dator och sa att det måste vara Fredriks eftersom den var så tung. Då frågade jag varför just den var så tung och Jossan svarade att det var för att Fredrik har så mycket grejer i den.. då kom min dumma kommentar som var;
- Vadå? Blir datorn tyngre om man har massa bilder i den?!
Åh jag är så bortgjord :P haha.. fan datorer alltså!! Jag ska vara glad att jag vet hur man sätter på en! :)
Dessutom klarar jag av att skriva i min blogg *trumvirvel*

Haha.. hmm jaa.. länge sen jag satt en helgkväll med Jossan :( .. det tråkiga är att hon inte ska med ut sen :( .. utan jag ska sitta själv, på ett tåg, in till stan - F U L L!! :)
Kommer ju gå djävligt bra...
Nu ska jag dricka lite och titta på dom här nördarna och försöka förstå mig på vad det är dom gör! :) Skriver när alkoholen börjar göra sin rätt!

Inga kommentarer: