torsdag, november 29, 2007

Konstig dag...

Imorse när jag vaknade ville jag verkligen inte gå ut, ville bara ligga kvar i sängen men samma sekund som jag tog mig upp ville jag bara åka iväg till skolan och träffa alla vänner!
Så jag åkte till och med dit för tidigt.. spelade poker och snackade massa skit :) as trevligt.
Sen när skolan var slut så kände jag mig nere.. åkte till jobbet och när jag kom dit var det helt okej igen!
När jag åkte hem kände jag mig as konstig.. ville typ inte göra något.. men jag satt mig och pluggade lite och sen gick jag över till Mickan och mitt humör blev på topp :D
Skrattade fan ihjäl mig i soffan över våra fnys ljud, skrattade så tårarna sprutade :)
Men nu när jag precis kom hem känner jag mig helt tom igen.
Jag saknar dig Peter! Det är därför.. Bläää, ser inte ens fram emot att det blir helg imorgon.
Jag vill typ bara spola fram till allt man längtar till.
Ääh jag kan fan inte ens sätta fingret på hur jag känner mig.. det är typ mörkret säkert!
Skulle typ bara vilja krypa ner i sängen och ha någon som tröstade mig över ngt jag inte ens behöver bli tröstad över..

Peter jag behöver din närhet <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är i sånna lägen du ska ringa mig förstår du väl. Jag kryper gärna ner och tröstar dig, med mig kan du göra vad du vill.. skrika, gråta, spy, ta sönder saker.. ja du fattar, vad fan som helst.
Jag finns här.. alltid.. <3

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.