fredag, juni 08, 2007

Vinslöv :P

Sometimes you gotta milk the pussy's, you gotta milk em'..

Nu börjar jag bli lite trött här faktiskt.
Sitter här vid Simons dator och sneglar mot den "underbara sängen"..
Blir fan mördbultad varje natt. SJUKLIGT oskön "säng"..
Kan nog inte ens kalla den för en säng, mer en hård-gallrig-grej-med-en-1mm-tunn-madrass :D
Haha.. men imorgon duger den alldels utmärkt för då är det fylla på g!
Studenten nämligen.. det är ju kul att se alla andra ta studenten och veta att det är 1 år kvar för lilla mig.. varför skulle jag gå om? Varför!?

Idag har vi varit i Kristians-stad ;) och gått omkring och handlat lite.
Sen åkte vi hem till Simon för att sedan åka och äta. Jag, Mickan och Micke käkade på ngn pizzeria och dom lurade mig att det gick en rosa elefant på andra sidan gatan.
Jag såg den aldrig :(
Efter maten åkte vi hem till Simon igen och senare mot kvällen tittade vi på Sunes Jul :) hur bra är det inte!! :) hell yeah!

Nu ska jag nog ut till alla mina skalbaggekompisar och röka med dom.. bättre att bli vän med dom eftersom det finns oändligt många. Jag lovar att innan Skåne är slut så kommer jag inte bara ha satt mig på en äcklig djävla snigel, utan jag kommer säkert också lyckats med att trampa på en skalbagge, äta en fluga och krossa en groda. Why not? That's just my luck.

Inga kommentarer: