lördag, juni 09, 2007

En fredag i Skåne.

Dagen började med att jag och Mickan blev telefon-väckta klockan halv 12! Bra start.. både irriterande väckning och tidig morgon. Life is a asshole sometimes!
Men efter några suck och stön kravlade vi oss upp från sängen och upp till frukost bordet. Där efter ut på lite solning och sedan dags för att göra sig i ordning till Simons utspring.
Vi körde in till Kristians-stad (!!) för att titta på deras utspring som mer borde kallas för utkryp!
Det var inget liv alls på dom :P men kul ändå!
Sedan åkte jag, Mickan och Rebecka runt med Simons bil och tutade på alla studenter.
Vi råkade hamna lite fel så vi hamnade mitt i karavanen där alla studenter åkte, alla tyckte nog vi var dumma i huvudet.. wtf!
Efter ett litet tag fick vi syn på Simons flak som vi då terroriserade hela tiden :) .. svansade efter dom och tutade och varvade, sjukligt kul!
När vi sedan kom hem så stormade det in flera miljarder (kändes det som iaf) människor och ungdjävlar. Njöt så mkt när jag fick se en av dom grina, hell yeah!!
Kvällen närmade sig och där med fyllan.. blev ganska så rejält packad redan hemma hos Simon men ännu "värre" blev det på krogen.
Vi åkte in till Kristians-stad och gick in på ngn liten krog som hette Frimus tror jag.. krökade som fan och hade skit kul :) ..
Där hittade jag även världens snyggaste kille!! :) Sjukligt lik Travis Barker.. my god vad het han var!! :D det slutade upp med en väldigt trevlig bortamatch för min del medans dom andra åkte hem och käkade.
Imorse när vi vaknade så åkte jag, Peter "Travis" och hans polare in till Kristians-stad i hans sjukligt grymma Cadillac.. !!
Sedan sjussade han hem mig till dom andra. Så tråkigt att han bor här nere, han var verkligen en toppen kille!! .. Men bra att man ska festa som fan med honom i Roskilde sen :D .. HELL YEAH!!

Inga kommentarer: