söndag, juni 24, 2007

Patience is not my style!

Kan någon snälla ge mig smisk?
Hur fan kan jag vara så dålig på att uppdatera min blogg.. shame on me!
Här sitter jag iaf nu och ska försöka skrapa ihop något att skriva.
Igår kan ha varit jordens längsta, konstigaste och sjukaste dag, varför tänker jag faktiskt inte ens nämna. Känns som att endel saker ska vara osagda.
Thank God att jag iaf har min fina Mikaela vid min sida jämt. <3 love her til' the day I die!
Egentligen har jag inte tid att sitta här och skriva, måste iväg och jobba men min rumpa vill inte lyfta på sig riktigt än. Måste samla ork.. men dessutom så måste jag få ihop pengar.
Ska trots allt åka till Roskilde om 11 dagar. Jag vet, jag vet.. Roskilde är nästan det enda jag skriver om i min blogg men jag längtar så sjukligt. Nu ska jag inte skriva mer om det, har ju iaf nämt det! ;)

Ritade en ny tattuering igår, den blev äckligt bra. Får se om jag kanske gör den själv tillochmed. Ska sätta mig inatt och skissa upp en till, fast den är till Vicki!
Ska till min tattuerare på onsdag och göra klart min påbörjade tattuering på sidan av låret och rumpan. God damn så fin den är. Hoppas innerligt att vi hinner klart med den på onsdag.
Shit vad tiden springer ifrån mig. När ska jag hinna med allt?
Fyller fan år om några dagar också.. har jag helt glömt bort, men det känns som att 19 inte är så viktigt att fira iaf. Det är 20 som gäller!!
Frågan är om jag ska släpa mig iväg nu till jobbet och göra lite nytta såhär en söndags kväll?
Känns djävligt olockande men det gör väldigt mycket annat just nu också.

I'm still too tired to care and I got to go..

Inga kommentarer: