lördag, juni 30, 2007

Bilen.

Redan kväll? Den här dagen har gått fort!
Har vart med Richard idag och vart och handlat oljefilter och tändstift till min bil som han hjälpte mig med att byta.
Sen hjälpte han mig också att sätta på min nya dämp, blev skit bra!!
Nu ska jag bara sänka bilen igen så blir den grym.. många andra saker som ska fixas också men jag börjar iaf så! Ska köpa lite små styling grejer när jag kommer hem från Roskilde och fixa lite med också.

Saknar min Mikaela redan faktiskt. Hon åkte till Ayia Napa igår :) .. och idag fyller hon år. Grattis grattis grattis!! Dagen innan hon kommer hem så åker jag till Roskilde så vi kommer inte ses på ungefär 1 ½ vecka. Men fan vad kul det blir när vi ses, båda kommer ha miljarder grejer att berätta för varandra. Kärlek till den flickan <3

Nu ska jag ut och ta mig en cigg i kvälls solen.. Simma lugnt!

Inga kommentarer: