måndag, juni 25, 2007

.

Klockan börjar nu närma sig tolv och här sitter jag med mitt the och segar.
Ska nog försöka lägga mig tidigt idag så jag kan gå upp tidigt imorgon.
Ut på en morgonpromenad, äta frukost, iväg och shoppa presenter till mig med farmor och sen iväg till gymmet. Efter det träffa Mickan och jobba lite hemma hos mig. Blir en lång dag imorgon!

Idag var jag och pappa och köpte sista grejerna till Roskilde. Köpte ett mobilbatteri så jag slipper ladda mobilen, svart sprayfärg så jag kan spraya tältet med grejer så jag hittar rätt sen och sen även ett litet hänglås till tältet. Bättre än inget.. vakterna borde väl reagera om någon börjar skära upp ett tält för att komma in ;) ..
Om några minuter är det bara 9 dagar kvar. Holy shit, 9 dagar!! Det är sjukligt nära nu.
Tiden går fort också.. den här veckan är ganska späckad.
Imorgon, ja det skrev jag ju. Sen på onsdag ska jag göra klart min tattoo, efter det säkert ta en fika, sen hem för att jobba ihop pengar och sen gymmet. Torsdag ska jag jobba och gymma, sen in till stan till East Street och förbi Rockzone.
På fredag ska jag fira min födelsedag (som egentligen är den 5:e juli men då åker jag ju) med släkten så då går hela den dagen.
Är det bra väder på lördag så åker jag ut till mitt landställe och solar och badar hela helgen. Sen på måndag är det bara 3 dagar kvar och då måste jag börja skriva packningslista samt börja tvätta och packa ihop saker.
Bättre att göra det i tid för ju mer tiden går desto nervigare blir jag och desto mer saker kommer jag glömma hemma.
9 dagar kvar nu!! Heeey :)

Hoppas jag får en gitarr i födelsedagspresent.. vill verkligen lära mig att spela.
Kommer nog ta ett tag men fan vad kul det vore. Kommer sitta hela dagarna sen och spela RHCP låtar och sjunga med för mig själv! :) .. Nu sitter jag bara hemma och spelar Guitar Hero och tror att jag är kung på gitarr bara för att jag är grym på TVspels gitarr. I'm such a sucker!!
Är sjukligt nyfiken på vad jag får i present av Jossan också.. eller jag vet ju lite grann, jag vet att jag ska få en piercing. Men jag vet inte alls vart jag ska få göra den :) That's up to her. Hoppas hon väljer ngt snyggt ställe. Så länge det inte är i näsan, som en tjur-ring, så är jag med på allt!!

Nu ska jag nog snart lägga mig i sängen och glo på något dåligt tv program. Då somnar man fort.
Sjukligt varmt i mitt rum bara.. hatar att sova med fönstret öppet också för det låter så jäkla mkt utifrån. Bilar, fåglar, folk, hundar.. allt stör. På nätterna när man sover ska det vara kolsvart och knäpptyst. Då sover jag som bäst :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.