onsdag, juni 06, 2007

Skåne

Nu sitter jag och Mickan här hemma hos Simon och förar för oss själva :D
Haha..
Han är på någon grej med sina klasskompisar och ska möta upp oss sen.
Ska till något ställe som heter Banken (?) ;)
Igår kan ha varit en av jordens sjukaste dagar.. så sjukligt trött.
Sov fan bort hela dagen, för noggrannare info läs i Mickans blogg.
Pallar inte skriva allt galet igen..
Fast jag såg att hon hade glömt en sak, heter det Mongoloid eller Mongolid??
Hahaha.. sjukligt!!
Det är as trevligt här nere faktiskt :) .. nu när man har piggnat till och börjar bli på G så är det bra!
Imorgon är det nog inte lika bra, bakfull och seg säkert.. hatar dagen efter dagen före!
Tralala.. sitter och lyssnar på System of a down, sjukligt jäkla bra!!

Btw, nu är det mindre än en månad kvar till Roskilde. HELL YEAH!!
Ni kan omöjligen förstå hur mkt jag längtar efter att få se RHCP live igen..
Just vid den tidpunkten, när RHCP kommer upp på scenen.. Anthony tar tag i micken, Chad sätter sig bakom trummorna och tar tag i pinnarna, Flea lyfter upp sin bas och John drar första gitarr riffet.. då är mitt liv fulländat!!! <3

Nu ska jag fortsätta kröka med min pärla Mikaela!!
Som är bäst i världen (Mickan) :D

Inga kommentarer: