tisdag, juni 12, 2007

Sommarlov!

Jahapp, om 3 ½ timme har man sommarlov då.
Kul att behöva åka till skolan för att hämta mina skit betyg, det är ju inte direkt så att det kommer bli en glad överraskning!
Fuck no.. men men, det blir nog bra.
Nu efter sommarn ska man äntligen få börja 3:an då. Har tagit ngr år för mig.
Men nu är det bara 1 år kvar tills det är min tur att ta studenten.
Längtar rejält mkt, men nu ska jag bara njuta av mitt "välförtjänta" sommarlov ;)

Ikväll blir det party. Ska först till gymmet efter avslutningen och delvis låta Kurre kika på min bil också.. instrumentpanelen vill inte lysa som den ska.
Efter det så blir det till att göra sig i ordning för att sedan bege sig in till stan för ett mysigt förkrök med Jossan.
När vi sedan börjat bli lulliga där så drar vi vidare till något annat ställe. Får se vilket det blir!
Imorgon kommer jag må som jag förtjänar. Men det är lugnt! Ska ändå bara jobba lite imorgon och sen packa upp väskan från Skåne, vilket jag inte gjort ännu. Jag vet, jag är jättefräsh!

Det roliga är att nu är det inte långt kvar till Roskilde!!!!!!!!!!
Finns inte ord jag kan sätta på plats för att beskriva min längtan.
Det är sjukligt!!! Satt och läste om Roskilde med Jossan igår och då upptäckte vi att Roskilde är 1 miljon kvadratmeter!!!!!!!!!! Det betyder fan att det är större än hela djävla Huddinge.
Jag kommer tappa bort mig själv där! Men ändå längtar jag som om jag vore galen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan slänga på mig lite kläder, fixa håret och sen hoppa in i bilen för att köra till skolan. Sen är det sommarlov!!!!

Inga kommentarer: