onsdag, september 16, 2009

Min älskade hund.

Åh älskling!!! Snälla älskade Kiedis, ge inte upp!!!!!!!
Du är världens bästa hund. Jag älskar dig :'(
Snälla, snälla, SNÄLLA älskade Kiedis kämpa.
Kämpa så mycket du orkar.
Jag tror på dig. Du är starkare än vad du själv någonsin kan förstå!!!!!!
Du är min lycka. Du är min ängel!!!!
Kom hem till mig så fort du kan igen.
Fan Kiedis!!!!!!!! :'( :'( :'(
Mina tårar vill inte sluta rinna. Du är verkligen mitt ALLT!
Det gör så fruktansvärt ont i mig älskling!!!
Jag hade velat hålla din tass nu. Jag hade velat berätta för dig hur duktig du är.
Berättat hur mycket jag älskar dig och hur stolt jag är över dig.
Men jag kan inte. Jag får inte vara där med dig nu :(
Jag sänder all min kraft till dig och alla mina tankar.
Om det här går åt HELVETE kommer jag aldrig bli mig själv igen.
Kiedis <3 .... faan också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

lisa sa...

Vad har hänt vännen? är han sjuk ? :(:(

Anonym sa...

Han är stark, han kommer inte ge upp. Han klarar det här! <3
Han är världens bästa!
Jag älskar dig! / Mickan