lördag, september 12, 2009

I've got a bad hangover.

Igår blev det en riktigt rolig kväll.
Var ute på krogen med Mickan. Blev HBJ som alltid!
Kvällen startade hemma hos Mårten och Micke där vi var bjudna på middag.
Vi förkrökade även där och när det var dags att ta sig in till stan var vi så packade att vi vinglade fram som två ungar som precis lärt sig att gå.
Tog tuben in till stan och väl där framme hoppade vi på ett djävla tåg till Storlien?!!
Hmmm.. ganska rolig idé på fyllan men jag vettefan om den var så himla smart.
Precis när tåget skulle gå ringde Madde och sa åt oss att hoppa av. Hon ville möta upp oss på HBJ.. så vi hoppade av tåget och begav oss dit.
På HBJ träffade vi även Erika och hennes kompisar! Skön brud :)
Boyan kom till HBJ senare också och joinade oss.
Kvällen blev lång och jag är så djävla sliten idag.
Sov 2 timmar inatt, mer än så blev det inte..
Så idag känner jag mig som en zombie, typ.

Ikväll blir det en lugn kväll. Ska enbart ligga i min soffa och kolla på skit på TV:n, spela lite GH och äta glass.
Lite ensamt att ligga här själv på en lördag men samtidigt är jag nog inte världens roligaste sällskap ändå idag.
Orkar knappt prata för att jag är så seg!
Nä fy, får huvudvärk av att ens tänka på det.

Inga kommentarer: