torsdag, september 24, 2009

Här får ni en update!

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft någon lust att blogga nu när Kiedis har mått så dåligt.
Han börjar nu må bättre för var dag som går!
Ögonen börjar få tillbaka sin gnista och han ser lite gladare ut.. känns helt underbart.
Min älskling.

Annars då?
Hmm.. ja.. jag är hemma från jobbet nu så jag sover mest om dagarna och tar det lugnt!
Är skönt som satan att kunna vila upp mig eftersom jag har varit väldigt skakad efter allt.
Det är väl ungefär det som händer i mitt liv just nu.
Den mesta tiden går åt till Kiedis och alla hans sår och skador.
Förutom det har jag faktiskt för första gången i mitt liv kollat på Sagan om fucking ringen.
1:an var väl sisådär.. 2:an var faktiskt ganska bra och 3:an har jag inte sett än.
Ska se den någon dag med Niklas. Har dock svårt att koncentrera mig i 3 timmar så det blir en del rökpauser under tiden!
Men jaa.. mer än så är det inte just nu.. inget av intresse för bloggen iaf.
Den är lite för oprivat för att skriva privata saker.
Hö hö!

Inga kommentarer: