tisdag, september 08, 2009

Helvetes djävla skit!!

Helvete!!! FYFAN!!
Inte igen!! Jag kräääääks!!!!!!!!
Jag satt ute på min balkong och rökte när jag såg ett nytt monster krypa längst fasaden på min lägenhet!!
En sån där skit-stor-äckligt-monster-fet-vidrig-spindel-djävel!!!!!
Jag får rysningar långt in i benmärgen.
Slängde ciggen åt helvete och hoppade långt upp i soffan och kände hur det började krypa över hela kroppen.
Helvetes djävla skit!!! Fyfan vad vidriga dom djävlarna är.
Jag har spindelnoja nu.
Ser spindlar överallt och tror att dom ska attackera mig bakifrån!
Fan vad jag hatar dom.
Imorgon ska jag åka och köpa mördar-insektsspray.
Googlade upp något som hette Radar och ska vara ap-bra på spindlar!
Jag fullständigt skiter i att man inte får spraya utomhus. Och jag fullständigt skiter i att jag inte får spraya när tomten inte är min.
JAG DÖR JU AV PANIK OM DOM INTE FÖRSVINNER!!!!!
Så imorgon ska jag spraya ner hela djävla gräsplätten utanför mig.
Helvetes djävla spindlar!!
Nu fattar jag varför det springer så djävla mycket igelkottar nedanför min balkong.
Hoppas dom inte tar skada av sprayen, så jag inte har massa döda igelkottar på gräsplätten utanför sen.
Nä fy vad hemskt.
Men ja, det är fan i mig värt det ändå. Jag kan inte bo här med dessa monster.
Det bara går inte!!!!!

Inga kommentarer: