måndag, september 21, 2009

Kiedis är hemma igen!

Åh så underbart det är att ha lillen hemma igen!
Han är min lilla hjälte.

I onsdags blev han attackerad av en rottweiler, ni kan ju tänka er själva hur illa det gick.
Min lilla klump på 3 kg, i munnen på en 60 kgs rottweiler!
Usch!! Jag börjar gråta bara jag tänker på det.
Orkar inte skriva mer detaljerat än så.
Kiedis har legat inne på akuten sen i onsdags tills på lördag.
Kan inte ens beskriva känslan av att få hämta hem honom igen. Ren lycka!!
Jag trodde han skulle i mina armar när jag fick loss honom från rottweilern.

Nu ligger han här bredvid mig i soffan och sover.
Han har jätteont och är ledsen, rädd och trött.
Idag ska vi tillbaka till veterinären för att ta loss alla dräner som sitter i såren samt för att kolla hans käke.
Käken blev totalt krossad så han har som en tandställning som håller allt på plats nu.
Den kommer han ha i 8 veckor och under tiden får han BARA äta välling.
Det kommer dröja upp till 1 år innan han kan börja äta hård mat igen.
Men min lilla kille klarar allting! Han är världens tuffing.
Jag älskar dig Kiedis <3


2 kommentarer:

Maria sa...

Men lilla bebisen då :( Hoppas verkligen han blir bra igen. Och hoppas att den som har Rottweilern tänker till

jenny sa...

Hoppas han som har rottisen avlivar hunden, tyvärr men så ska inte en frisk hund betee sig, eller bättre avliva ägaren troligen h*n som är orsaken till det hela...