torsdag, september 24, 2009

Marilyn Manson är en grym poet

Hur kommer det sig att Marilyn Manson alltid kan beskriva känslor så sjukt djävla bra?
Jag kan alltid relatera till hans texter när jag har känslor som jag själv inte kan sätta ord på.
Han gör det så djävla bra!!


"it's better to push something when it's slipping, than to risk being dragged down"

"how the fuck are we supposed to know, if we're in love or if we're in pain"

"if you want to hit bottom don't bother trying taking me with you"

"if you don't know what forever feels like, I’ll show you what it feels like without it"


Han är fan en riktig poet den jäkeln!
Kan skriva ner hur många citat som helst, men just nu nöjer jag mig med dom här låtcitaten från nya platten.
Han beskriver saker så djävla snyggt.
Tack som fan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet, han är verkligen BÄST!!!
Ses ikväll älskling <3
Puss Mickan

Anki sa...

Han är grym på att skriva älsk..
Bäst, det vet jag att du tycker! ;) .. jag tycker han är djääävligt bra och det får duga för mig! Haha.
Puss jag längtar tills ikväll.