fredag, januari 29, 2010

Så nu vet ni.

Kom precis hem från Jenny där jag har varit och umgåtts med min fina flickvän samt fixat mitt hår.
Blev som vanligt skit snyggt!! Är as nöjd!
Jag är ganska trött nu faktiskt och ska nog snart krypa ner.
Är sliten från gårdagen, var ju som ni vet på Backyard Babies och röjde.
Det var sjukt bra som alltid och Dregen var ju precis lika snygg som han alltid är!
När jag och Jossan satt och tog en cider gick både Nicke och Dregen förbi oss, bara några centimeter ifrån...
Hade jag inte varit så oförberedd på det hade jag hoppat fram och slitit av Dregens kläder och gjort något riktigt snuskigt rakt på plats!
Yeah yeah, han ska ju faktiskt vara konferancier på Tattoobåten så då djäävlar!!!

Imorgon blir det full rulle. Ska ha tjejkväll hemma hos mig med massa snygga tjejer.
Vi ska dricka oss packade och sedan bär det iväg till Pilot där vi ska dricka oss ännu mer packade!
Jag ser verkligen fram emot det!!
I love my girls.
Anyway anywho, nu ska jag sega lite innan sängen kallar.
Puss på er gänget!! Rock 'n' roll!!










Inga kommentarer: