söndag, januari 17, 2010

Det är så vi gör det här i hooden!

Igår hände en lite rubbad sak när jag skulle gå och lägga mig.
När jag stod vid köksbordet och kollade ut genom fönstret så såg jag en snubbe som stod utanför min balkong och smajlade.
Jag glodde på honom och han började vinka mot mig, jag bara glodde..
Sen visade han att han ville ha en cigg och jag skakade på huvudet så han gick!
Efter ett tag kom snubben tillbaka och stod där och smajlade igen.. då började jag bli lite smått rädd..
Jag glodde lite och han vinkade och började visa att han ville att jag skulle öppna dörren.
Jag skakade på huvudet och han insisterade på att jag skulle öppna dörren.
Jag skakade på huvudet igen och då började han fånga upp snö i sina händer och trycka sitt ansikte emot det och sniffa in det..
Jag fattade noll och han fortsätta visa att jag skulle öppna.
För att göra en lång historia kort så öppnade jag tillslut och då hände detta:

Han - Hej vad gör du!?
Jag - Ingenting, ska slagga........
Han - Okej!!
Jag - Mm, vad vill du?
Han - rhfuppq *mummel*
Jag - VA?
Han - kwijfh idjqw *mummel*
Jag - VA?!
Han - Vill du ha knark??!?!
Jag - Ehhhhhh.. nej tack det är bra!!

Det är tydligen så vi gör det här i hooden!
Här knackar vi inte längre dörr för att sälja chokladbollar, nej nej.. här säljer vi knark till våra nära och kära!

Inga kommentarer: