lördag, januari 23, 2010

Fråga inte!!

Har precis kommit hem från mammi och pappi och hade det hemla trevligt!
Det blev god mat, roligt snack och en hel del alkohol...
Men det var kul!
Har precis pratat med Mickan älskling i telefon. Saknar henne massa!!
Vi har pratat om snubbar... snubbar..... hmmm....
Jag vet inte ens vad jag ska skriva!
Men killar är så djävla mongo.
Varför är inte naturen att man är homosexuell?
Fyfan så enkelt det ksulle vara!!
Men eller hur??! Man förstår sig så djävla väl på sig sina vänner i sammma kön.
Det är så! Men när det gäller snubbar (och vice versa för snubbar) så fattar man noll!
Det är ju helt sjukt...
Jag vet inte hur ofta jag snackar med mina vänner om hur skumma killar är...
Och killar säger samma sak "Tjejer fattar man ingenting av!"
NÄHE!? Så varför måste det vara så då?!
Varför är naturen att man ska vara med någon man inte förstår sig på!??
Det känns ju djävligt orimligt faktiskt.

Jag säger som jag alltid sagt.. kan någon djävel uppfinna ett piller som man blir homo av?
Jag hade inte tvekat att ta det. Inte en sekund hade jag tvekat!
Jag hade inte ens behövt tänka då.. alltså om jag skulle varit tillsammans med en brud.
Antagligen hade jag varit tillsammans med Mickan då :)
SHIIIIIIIIET så bra det hade varit!!!
Missförstå mig rtt nu.. jag är inte lesbisk, men hade då fan djävligt gärna velat vara!!

Hmpppfff.. jag vet inte ens om ni hajar vad jag menar...
Är aldrig bra att försöka förklara sig i onyktert tillstånd.. men det är fan i mig då man ska göra det.... hmmmm....
Asshole... jag ska sluta skriva nu..
Have a awesome friday night douchebags!!! .......

Inga kommentarer: