onsdag, januari 13, 2010

Day of the dead-bruden.

Igår var jag hos Hector och fortsatte på sleeven.
Satan vad snyggt det blev!!
Vi fortsatte på min "day of the dead-brud" och gjorde henne zombie grön och snygg som fan!
Dock hann vi inte klart med henne but a bit on the way at least..
Nästa tid är den 2/2!

Idag ska jag träffa min älskade Mickan efter jobbet.
Vi ska väl snacka skit i någon timme och sedan bege oss mot Mårten och Mikael.
Mikael fyller år idag så det blir lite kalas hemma hos dom :)
Superkul ska det bli! Synd bara att man måste jobba imorgon, blir lite jobbigt att gå upp klockan 7.30 bakfull..
Får hålla mig borta från fyllan idag helt enkelt!
Yepp yepp!

Så här ser "day of the dead" målningarna ut.
"Day of the dead" är en högtid i Mexico som går ut på att hedra dom döda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar efter dig <3 /Mickan

Anki sa...

Längtar efter dig också älsk! <3