fredag, januari 08, 2010

Biokväll.

Finally it's friday och snart är veckan över.
Ikväll blir det middag hemma hos mig med Jojje, Mickan och Jonas.
Efter middagen ska vi bege oss ut på bio och se Avatar! Hoppas den är så grym som alla säger.
Imorgon ska jag och mamma ut och shoppa på stan.
Iih, ska handla så mycket nya kläder och skor. Behöver fan uppdatera min garderob lite om vi säger så.
Jag och Jossan total rensade den för någon vecka sen, det behövdes verkligen då jag hade kvar kläder från högstadiet! Haha.. Gone and away!

Anywho, jag har verkligen inte mycket att göra här på jobbet idag.
Funderar på om man kanske ska gå lite tidigare idag? Hm, hm, hmm..
Det tåls att tänka på över en lunch.. en lunch bestående av nudlar..
Åh vad jag älskar att jag alltid är så bra på att ta med mig matlådor!!! Crap!!

1 kommentar:

LIsa sa...

Avatar är GRYM !