söndag, mars 22, 2009

Vart ska jag gymma?

Söndag, härliga söndag.
Jag har någon slags hat-kärlek till söndagar.. jag hatar dom för att helgen snart är slut, för att det blir måndag när jag somnat och för att det inte finns något att göra.
Men jag älskar dom för att dom är lugna, man FÅR göra absolut ingenting och för att det känns som om dom aldrig tar slut. Hehe..
Idag har jag gått en promenad med Kiedis i det härliga vädret. Idag saknas solen men det är härligt ändå.
Snart är det ju faktiskt vår på riktigt och därefter kommer sommaren.
Så därmed tycker jag att det är dags för mig att ta tag i min träning igen!!
Nu har Kiedis blivit så stor att han klarar sig själv i någon timme då och då så jag har bestämt mig för att köpa gymkort.
Nu till den stora frågan bara, på vilket gym?!?
Jag vägrar att gå på Flex här i Hagsätra för det blir allt för pinsamt eftersom jag tränade där förut och för att jag känner allt för många som tränar där.
Nu när jag är ur form vill jag inte bli sedd med 1 kgs vikterna!
Friskis och Svettis vill jag inte heller igen för jag vill inte stå i grupp och göra massa hopp. Jag vill gymma den här gången och Friskis gym suger!
Jag hittade ett i Högdalen som verkar bra men dyrt dock..
Men där får man både träna i gymmet, vara med på grupp-passen och simma i simhallen!
Det låter ju perfekt :)
Dessutom är det jättebra eftersom jag jobbar i Högdalen och då kan jag bara glida dit efter jobbet och låta Kiedis stanna kvar på dagiset i någon timme.
Men det svider i plånboken att betala 4200 kronor!!
Hmm, ja ja.. det lutar iaf åt att det blir där.. får se om jag hittar något billigare men jag vet inte, jag vill gärna ha ett gym som ligger i närheten!

Inga kommentarer: