lördag, mars 14, 2009

Melodifestivalen?!

God morgon!
Åh vad skönt det var att ligga i sängen imorse, jag vaknade visserligen väldigt tidigt, runt 8 tiden men det var skönt att få ligga kvar i sängen ända tills nu istället för att bara rusa upp.
Nu ska jag snart äta frukost och sedan åka iväg och shoppa lite saker till min lägenhet.
Inget märkvärdigt men det finns några saker jag behöver!
Senare idag kommer Mickan över hit och förövrigt så tar hon bilen hit för den lilla rackarn har ÄNTLIGEN tagit körkort!!! GRATTIS!!!!!!!
Vi ska äta middag tillsammans och titta på melodifestivalen.
Både hon och jag är förundrade över varför vi tittar på det när vi båda två inte har varit så intresserade förr..?!
Jag tror jag kom på varför och det är för att man förut alltid var ute och rände på krogen på helgen ;)
Nu har man blivit gammal och grå och därför gillar man att ha en sysselsättning på lördag kvällar!
Ja ja, snart är det sommar och då blir det andra takter!
Då kan jag börja gå ut igen eftersom Kiedis har blivit större då och klarar sig utan mig en kväll då och då :)
Dessutom hatar jag att gå ut på krogen när det är sånt här väder..
Näää det är fan bara på sommarn det är kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack baby!
Ikväll blir det mys och rösta på MALENA HON MÅSTE VINNA!!!
Puss älskling <3