onsdag, mars 25, 2009

Den här dagen borde inte få existera!

Vilken djävla dag!!
Är helt slut och vill bara gå och lägga mig.
Började med att byggarna kom ner och sa att dom skulle bila hela förmiddagen idag igen!
Alltså ni kan inte förstå vilken huvudvärk man får och vilket dåligt humör som kommer på köpet.
Gick på promenad och det är fucking ice cold utomhus!
På lunchen tog jag mig iväg till gymmet och pumpade i ungefär 1 timme för att sedan gå tillbaka till jobbet igen.
På eftermiddagen var det bara jag och Linda som jobbade på ett antal hundar!
Så det blev promenader HELA tiden!!!
Dessutom trampade det in en liten snorunge på jobbet!? Blev skitförbannad eftersom han gick in och tittade och sen gick ut! Det blev ett djäävla liv på hundarna och jag ville typ släppa ut några av dom så dom kunde äta upp snorungen!
Nu är iaf jobbet över men inte fasiken får jag vila för det.
Nej nej, nu har man ju tvättstuga också, hela kvällen PLUS att jag måste gå ut och gå med Kiedis eftersom jag inte hann med det idag på jobbet.
Åh snälla, döda mig.. jag orkar inte!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: