tisdag, mars 31, 2009

Inga namn nämnda.

Usch vad jag hatar (gamla) vänner som skiter i saker som dom har sagt!
Helt otroligt vad folk är fulla av skit.
Här trodde man att folk hade blivit vuxna och kunde bemöta sina problem på ett moget sett, men ack så fel jag har.
Nä, det är ju mycket bättre att gömma problemet under stolen och låtsas som om ingenting har hänt.
Bra idé du, djävligt bra idé!

Man kan ju undra varför man har ställt upp för vissa personer?
Man kan ju undra varför man fortfarande ställer upp och bevarar vissa hemligheter för hennes skull!?
Men fine, kör ditt race du...
Hade jag varit du hade jag haft djävligt dåligt samvete.
För det är fan synd att säga att man ska ringa när man är frisk och sen låta det gå 2 månader utan att höra av sig.
Fast ja, rätta mig om jag har fel.. du kanske fortfarande är sjuk!?!

Inga kommentarer: