onsdag, mars 11, 2009

Tiden går fort som fan..

Shit vad tiden går fort! Halva veckan har nu gått och det är snart helg igen.
Känns som om det var måndag nyss.
Kul som fan att trivas på jobbet på det här sättet :) .. dagarna flyter på mycket snabbare och det är otroligt skönt att ha rutiner.
Jobbar nu mellan 09.00 - 16.00, förut jobbade jag ju lite som jag ville och ganska mycket kväll - vilket sög!

På fredag fyller min lilla Kiedis 6 månader!
Alltså det är verkligen sjukt hur tiden springer iväg!!
Ett halvår liksom!? Han börjar bli stor den lilla skiten :)
Då ska vi iaf fira.. han ska få något gott till middag.
Förutom att han fyller 6 månader så har jag tvättid klockan 19.00 - 22.00, vilken kul fredagskväll!!
Men men.. desto roligare blir det på lördag för då kommer Mickan över och ser melodifestivalen med mig.
Heja Malena!!!!!

På söndag ska jag ha öppet hus hemma hos mig så min släkt och några vänner kan komma över och se hur djävla snyggt jag har det!

Inga kommentarer: